فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
2033
اطلاعات تماس
آقای مشتاقی
051-32233133
051-32217052
09151154559
مشهد - بین آخوند خراسانی 8 و 10 - پلاک 896 - واحد 2

فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد

فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد
فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد
توضیحات
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۲-۰۴-۰۳
2033

فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد

خدمات ما اعم از : فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد ، نصب آنتن مرکزی ، تعمیر آنتن مرکزی ، فروش لوازم جانبی آنتن مرکزی

آنتن مرکزی : تجهیزات آنتن مرکزی می تواند شامل تقویت کننده چند ورودی ، سوئیچ ماهواره انتهایی ، آمپلی فایر ماهواره ، تپ آف 1، 2 و 4 راه و اسپلیتر 2 راه گردد . این محصولات به خصوص انواع سیستم آنتن تلویزیون سیماران قابلیت پشتیبانی از تصاویر به صورت Full HD را دارد ، تپ آف و اسپلیتر سیماران نیز با بدنه فلزی شان از تجهیزات توزیع سیگنال می باشند که شامل قطعاتی چون تقسیم کننده های انشعابی (مقسم انتهایی)، تقسیم کننده عبوری (میانی) و مقاومت های انتهایی برای تحویل سیگنال به گیرنده ها و جدا سازی هر گیرنده از سیستم هستند . دریافت به روزترین قیمت اسپلیتر به سادگی در فروشگاه ما ممکن شده است .

آنتن : برای انتخاب آنتن می بایست به نوع آنتن ، فرکانسهای ارسالی و جهت آنتن توجه شود . هر چقدر فرستنده به مکانی که آنتن مرکزی نصب می شود نزدیکتر باشد ، فرکانس قوی تر است و نیاز به تقویت کننده های کمتری وجود دارد . در اماکنی که سیگنال ضعیف است نیاز به آنتن های پهن و بزرگ است تا سیگنال های بیشتری دریافت نمایند . البته برای دریافت شبکه های دیجیتال ، می توان از نوع خاصی آنتن استفاده کرد که ابعاد کوچکی دارند .

این دسته شامل آنتن مخصوص گیرنده دیجیتال و آنتن اکتیو می شود . آنتن های اکتیو ضریب تقویت بالا و نویز بسیار کمی دارند ، همچنین دارای موتور گردان داخلی قدرتمند با قابلیت چرخش 360 درجه نیز هست . این محصولات در برابر شرایط نامساعد جوی بسیار مقاوم هستند . همچنین با استفاده از محصولات ما  می توانید تمامی شبکه های تلویزیونی دیجیتال را در هر استان کشور که هستید ، دریافت کنید ، به علاوه اینکه قابلیت دریافت سیگنال های تلویزیونی با رزولوشن های 1080i، 1080p و 720 را دارند .

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد و خرید محصولات با ما تماس حاصل فرمایید .

کلمات کلیدی :

فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد آدرس فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد شماره تماس فروش و خدمات آنتن مرکزی در مشهد فروش آنتن مرکزی در مشهد آدرس فروش آنتن مرکزی در مشهد شماره تماس فروش آنتن مرکزی در مشهد خدمات آنتن مرکزی در مشهد آدرس خدمات آنتن مرکزی در مشهد شماره تماس خدمات آنتن مرکزی در مشهد
پیامک      تماس     09151154559
تماس     051-32233133
لطفا اعلام کنید که از سایت بازار شهروند آشنا شده اید
تماس با آگهی دهنده انصراف
ثبت آگهی